Nu..

..är det "Den galopperande dektektiven" funkar bra som lördagsnöje. För tillfället i alla fall. Sen kommer jag att bli uttråkad. :-) Tänkte jag skulle ta Mr Mongo på promenad vid åtta-tiden och sen får det räcka med aktiviteter för idag. Ungefär som om dagen varit aktiv över huvudtaget. :-) Till och med maten har varit av white trash-stuk. Fiskpinnar och potatismos. Hehe!

Har funderat lite under dagen på de som kommit och gått i mitt liv. Och jävlar vilka stolpskott en del har varit. Helt sanslöst vad skadade och bara så störda de varit. Och att de fortsätter att gå i samma fotspår och inte inser att de är helt fel ute -haha! IDIOTER! Och har man barn dessutom kanske man ska ta och växa upp lite och se till att barnet får nån bra uppfostran och inte en unge som alla mer eller mindre tycker är pain in the ass och skriker så fort denne inte får vad den vill ha. Stackars, stackars barn säger jag. :-/ Men å andra sidan är inte det mitt problem. HAHA! :-D

Nope, lär väl återkomma..

Adios..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0