Om..

..ni undrar varför Mr Mongos matskål står på diskbänken i det föregåendet kortet så är det för att han brukar få alla misslyckade pannkakor -ni vet dom som går sönder, bränns eller liknande -innan man lärt sig vilken temperatur som funkar bäst att steka i. Sådärja, en liten avhandling om pannkakor. :)

Har köpt ny mobil igen och denna gång blev det en Xperia Ray, sjukt bra kort tar den och den är jag sjukt nöjd med så jag hoppas att jag hittat rätt i mobildjungeln nu och inte handlar en ny igen snart. Det blir ju lite dyrt. :) Så nu väntar jag bara på att få ett nytt simkort, då kommer jag att vara supernöjd.

Har beställt och delbetalat en resa till Egypten i januari. Det ska bli SÅ skönt att få komma bort ett litet tag. All inclusive. Yey! Bada, snorkla, njuta av livet och bara vara. Yummie!

Ha en bra fredag, det ska jag ha! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0