Klockrent!

“Jag är inte cyniker, jag är synsk. Jag ser att allt är skit och kommer att gå åt helvete. Men jag är helt okej med det. [...] Jag vet att jag inte kommer att träffa någon som jag kommer att vara ihop med resten av livet. Och hur vet jag det? Jo, därför att det sista paret som lyckats med det konststycket dog på sextiotalet. Och det var två ryska russin som bodde på en stäpp nånstans där det inte fanns någon annan att välja på. Förhållanden i modern tid fungerar inte som de gjorde förr. Då var man ihop med samma jävel tills man dog, som svanar. Nu byter man svan några gånger under livets gång och det är väl bra med det. Man lär sig en jävla massa saker av alla man är ihop med och om man skulle bli ihop med ett riktigt rikspucko lär man sig i alla fall att man inte ska bli ihop med ett rikspucko igen. Så man borde ju alltså bli riktigt smart av att ha lite olika förhållanden innan man trillar av pinn.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0