Är..

..sjukt sugen på mjuk pepparkaka. Undrar varför? Skumt. Utgången igår blev faktiskt jävligt kul, trots att jag kom ut ganska sent. Är dock lite trött (läs mycket trött), fick inte så mycket sömn innan det var dags att ragla ut med Mr Mongo i morse. Han bara vägrade att gå ut när jag kom hem. Han var mycket bestämd på den punkten. :-)

Jaha, så ska man knata/jogga en mil snart då. Det vill jag, verkligen. (Den meningen ska uttryckas väldigt ironiskt.) Men det kommer att kännas hur sjukt bra som helst efteråt. Jag återkommer senare efter tjejmilen om jag inte har kollapsat någonstans längs vägen. Jag hoppas på det nästan. Att jag kollapsar alltså. :-D För jag vill verkligen inte det här.

Adios..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0