Har..

..haft ledig helg och haft en bra helg. Utgång i fredags, bakis igår och lite piggare idag. :-) Har häckat på soffan och så har jag promenerat. Duktigt gjort av mig. :-) Vad har hänt sen sist då? Jobbat som vanligt och sen har det typ inte hänt nåt mer. Nu är det tre jobbveckor kvar (tror jag?) och sen är det Malung och landet som gäller, det ska bli så jäkla skönt att vara ledig. Synd bara att jag bara tog två veckor ledigt, var ganska utvilad när jag lämnade in semesteransökan. Big Mistake! Skulle vara SÅ skönt att ha i alla fall en vecka till. Så det blir tre veckor sammnlagt..

Ja, ja jag har en vecka i oktober också. Och då skulle det vara så skönt att komma iväg nånstans -till nåt varmare eller kanske en storstad. Funkar vilket som bara man kommer ifrån Sverige. :-)

Nope, lite kaffe och sen ska jag kolla lite på TV.

Adios..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0